Preguntes Freqüents

1. 💳 Política de Cancel·lació 💳

2. 👨‍👨‍👧‍👦 Reserves de Grups 👨‍👨‍👧‍👦

3. 🥜 Al·lèrgies, intoleràncies i opcions vegetarianes/veganes 🥜

4. 🪑Terrassa i zones del restaurant 🪑

5. 👶 🐶👨‍🦽 Accessibilitat, futurs Maleducats i peluts 👶 🐶👨‍🦽

1. 💳 Política de Cancel·lació 💳

1.1. Com funciona la política de cancel·lació?

La política de cancel·lació requereix facilitar les dades d’una targeta de dèbit/crèdit per a confirmar i garantir la reserva.
En cap cas es cobra o bloqueja cap import per avançat.
La política estableix que en cas que no us presenteu o cancel·leu amb menys de 6 hores d’antelació, ens reservem el dret a cobrar 20€/comensal.

1.2. En quines reserves s’aplica la política de cancel·lació?

La política només s’aplica per a alguns dies i franges horàries en concret. En cas de que sigui necessari, el mateix motor de reserves us informarà i sol·licitarà les dades.

1.3. Com puc facilitar i validar les dades de la targeta?

Durant el procés de reserva podreu introduir les dades. Si heu fet la reserva per telèfon o Google, rebreu un enllaç per correu on podreu introduir-les. Recordeu que aquest enllaç té una validesa de 8 hores.

ℹ️ Procés de validació de la targeta:

  1. Introduir les dades de la targeta
  2. Confirmar el càrrec de 0€ des de l’App del vostre banc
  3. Tornar al navegador/web per a confirmar el procés

👉 Aquí podeu veure un vídeo on s’explica pas per pas com facilitar les dades.

2. 👨‍👨‍👧‍👦 Reserves de Grups 👨‍👨‍👧‍👦

Per a taules de 6 a 10 persones només treballem amb menú de grups.

👉 Aquí podeu trobar tota la informació al respecte.

2.1. Com puc fer una reserva de grup?

A través del motor de reserves. Al reservar, és necessari que seleccioneu el menú desitjat i faciliteu les dades de la targeta per a confirmar i garantir la reserva.
Recordem que no es cobra cap import per avançat.

2.2. Puc canviar de menú?

Sí, la selecció del menú no és definitiva.
Podeu canviar el menú desitjat fins i tot al restaurant. Recordem, però, que tots els comensals han de fer el mateix menú.

3. 🥜 Al·lèrgies, intoleràncies i opcions vegetarianes/veganes 🥜

3.1. Disposeu de carta d’al·lèrgens?

Sí, tenim a la vostra disposició una carta d’al·lèrgens.

3.2. Es poden modificar plats si tinc una al·lèrgia o intolerància?

Sempre intentem adaptar-nos a les restriccions alimentàries dels Maleducats tot i que NO garantim que sempre sigui possible.

3.3. Disposeu d’opcions vegetarianes?

Sí. Tot i que la nostra carta varia segons la temporada, normalment hi ha unes 2 o 3 opcions vegetarianes.

D’altra banda, procurem adaptar alguns altres plats en la mesura del possible (no es garanteix)

3.4. Disposeu d’opcions veganes?

No. En alguns casos podem adaptar alguns plats segons les opcions disponibles tot i que no ens considerem un establiment recomanable per a vegans.

4. 🪑Terrassa i zones del restaurant 🪑

4.1. Disposeu de sala privada?

No.

4.2. Disposeu de terrassa?

Sí. Tenim una terrassa exterior a peu de carrer, acondicionada amb una lona per a reduïr l’impacte acústic i oferir més comfort.

4.3. La terrassa disposa de calefacció o estufes?

No. Estem a l’espera de trobar una sol·lució conjunta amb l’Ajuntament.

5. 👶 🐶👨‍🦽 Accessibilitat, futurs Maleducats i peluts 👶 🐶👨‍🦽

5.1. Disposeu d’accés i espai per a cadires de rodes?

Sí, però no totes les taules són acomodables per a persones amb mobilitat reduïda.

5.2. Disposeu de trones o seients per a nadons?

No.

5.3. Accepteu mascotes i gossos?

Només a la terrassa.

 

ℹ️ Agraïm que ens informeu de qualsevol condició per tal de facilitar-vos el màxim comfort possible.